5 dintre modelele prezentate pot parcurge fără probleme peste 400 de kilometri pe șosea, dacă se merge legal. La viteze de autostradă, altfel stă problema.
Nici mărcile de legendă nu scapă de electrificare. Primul SUV electric Maserati se numește Grecale Folgore și se laudă cu 557 de cai putere, o autonomie de până la 501 km, o accelerație 0-100 km/h în 4,1 secunde și o viteză maximă de 220 km/h. Prețul pornește de la 122.000 €.
Lupta pentru Taiwan. China lansează drona cu 10 ore autonomie. SUA instalează rachete Tomahawk. Acțiunile militare în Asia se întețesc.
Vrei să pleci la drum lung cu o mașină electrică, trebuie să-ți planifici atent traseul. După frig, viteza e principalul dușman. Din peste 50 de mașini electrice testate pe autostradă, la 130 km/h, una a mers peste 400 km și doar 17 peste 300 km.
Prima mașină electrică cu autonomie oficială de 1.000 km vine din China. E cât un Model 3 de la Tesla, are baterie semi-solidă de 130 kWh și costă 45.000 $.