În multe zone din România, rețele de distribuție a energiei electrice au mari probleme din cauza mașinilor electrice și a caniculei. Nu au fost proiectate să alimenteze aparate de aer condiționat și baterii de mare capacitate. Curentul fluctuează periculos la priză.
Cum kW-ul la stațiile de încărcare a ajuns și 3,5 lei, aproape cât GPL-ul, pentru a fi rentabilă mașina electrică trebuie încărcată acasă. Dar ce faci dacă stai într-un bloc fără parcare subterană și nu ai unde să-ți pui o priză? Tragi prelungitorul de la etaj, peste stradă?
Antrenorul german a asigurat însă că tratamentul pe care-l urmează și-a făcut efectul și că se află pe drumul cel bun.
Planurile pentru mini-vacanța de Crăciun ale sute de posesori de mașini electrice, mai ales de modele Tesla, au fost complet distruse de Crăciun, în Marea Britanie. La stațiile de încărcare Tesla, „Supercharger”, s-au format cozi enorme, de peste 3 ore de așteptare.
Proprietarul un pick-up 100% electric Ford F-150 Lightning a avut o experiență nefastă la „pompă”. După ce și-a conectat mașina la o stație de încărcare pentru a face plinul bateriei, camioneta a făcut un „Boom!” și n-a mai pornit, iar stația a „murit” și ea.