Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu promite că până la sfârșitul anului 2025 șoferii vor putea ajunge de la Pașcani la București pe Autostrada Moldovei - A7. Stadiul lucrărilor e însă cu mult în urma planului, conform specialiștilor API.
Investiții-record mai mari cu 70%, în primul trimestru din anul 2024. Anul trecut, investițiile au fost motorul creșterii economice.
Guvernul se laudă cu 600 milioane € de la Banca Europeană de Investiţii (BEI) pentru Autostrada Moldovei - A7, „jumătate din bugetul necesar”, potrivit premierului Marcel Ciolacu. Dar, în teren, specialiștii spun că lucrările merg mult mai încet decât ar trebui.
Românii se plâng de infrastructura proastă și că România e campioana Europei la accidente, dar, când dau de o bucată de drum civilizată, unii nu știu să meargă pe ea sau se consideră „șmecheri”. O camionetă cu lemne a fost prinsă cu viteză, pe contrasens, pe singurul ciot al A7.
Nicolae Ciucă, pe șantierul autostrăzii A7: „Suntem pe un drum bun pentru Moldova, pentru România. Nu ne rămâne decât să mergem înainte”.