OPC câștigă procesul cu o rețea mare de magazine: „Practică comercială înșelătoare”

DE Elena Petrescu | Actualizat: 22.07.2024 - 18:01
OPC câștigă procesul cu o rețea mare de magazine: „Practică comercială înșelătoare” - Foto: Pixabay(imagine cu rol ilustrativ)

OPC câștigă procesul cu o rețea mare de magazine: „Practică comercială înșelătoare”. O sentință dată la Iași schimbă etichetele de pe zahăr. OPC câștigă procesul cu o mare rețea de magazine.

SHARE

OPC câștigă procesul cu o rețea mare de magazine: „Practică comercială înșelătoare”. O sentință dată la Iași schimbă etichetele de pe zahăr. OPC câștigă procesul cu o mare rețea de magazine.

OPC câștigă procesul cu o rețea mare de magazine. Ce etichete de produs se vor schimba

Zahărul de trestie și cel de sfeclă nu sunt la fel de dulci. Decizia a fost luată de magistrații Judecătoriei, chemați să se pronunțe asupra unei amenzi aplicate de Protecția Consumatorului.

Oficial, dacă pe o pungă de zahăr nu scrie din ce este acesta făcut, faptul reprezintă o „practică comercială înșelătoare”, cumpărătorul fiind indus în eroare, iar responsabil este magazinul care a pus marfa în vânzare.

Citește și: TAROM va despăgubi pasagerii cu sume între 250 și 600 euro pentru zborurile anulate. Anunțul ANPC

SC Profi Rom Food SRL s-a adresat Judecătoriei, reclamând faptul că fusese amendată cu 50.000 lei pentru ceea ce inspectorii Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului (CFPC) considerau a fi o neregulă gravă găsită la magazinul Profi din Tomești.

Una care, de altfel, se regăsește în toate magazinele, conform ZiaruldeIasi.
Pe pachetele de zahăr la un kilogram de diverse mărci, pe cele de zahăr cu scorțișoară și pe cele de zahăr cubic brun nu se menționa materia primă din care era făcut produsul, respectiv dacă zahărul era extras din sfeclă de zahăr sau din trestie de zahăr.

Citește și: FOTO Mizerie și condiții improprii, în restaurantele și magazinele din Veranda Mall. Ce a găsit ANPC

Faptul a fost considerat de inspectori ca fiind o practică comercială incorectă, de natură să inducă în eroare consumatorul mediu, făcându-l să ia o decizie de tranzacționare pe care altfel nu ar fi luat-o.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te